sobota 13. září 2014

Prague fashion week


Co se mi líbí nelíbí, a proč ?

1.Vychrtelé modelky, které vypadají, že týden nežraly a každou chvíli skolabujou.

 

 ... upřímně nechápu co to má být.. toť asi vše.

???
...opelicháný nicneříkající outfit.

...barvy sice hezký ale co to má představit, to asi moc nedomysleli.

... ponožky volající o pomoc a modelka, která by potřebovala tak 5kg, aby jí to slušelo.

... krásná barva kabátu ale řekla bych, že váží víc jak ta modelka.
Jinak opelichané kalhoty a volná košile na kostře obalené kůží.

...mega velký střih na tak drobnou modelku.

... tohle se mi docela líbí kromě toho vrchu ale nikam bych s tím nešla.

...hodně zajímavé a hezké ale ten vrch ?

...vzala prostěradlo uvázala uzel a šla.
 
... pyžamová souprava.















..................................................................NOČNÍ KOŠILE+,,ŽUPANEK,,

...tyhle šaty jsou opravdu krásné.<3

...jsou zajímavé ale hezké nevím co jinak.

 tyhle jsou taky boží.

... tak akorát pro vyhrtlinu na normálné holce/slečně/ženě si to nedokážu představit.

...tohle se mi líbí např. do kanceláře ale i jen tak.

 ...tyhle se mi moc líbí, nádherná barva i střyh boužel jen pro žirafy.

... taky boží, jen pro žirafy.

....není co dodat. <3



... vážící více jako modelka ale líbí se mi.



 poměrně extravagantní ale hezké.







ooooooooooooooooooooooooooooooooo krásnééé s otrhanýma světlýma džínama.

..... ????

...tak zajímavé no.

Upřímně tento rok se mi moc nelíbil ale tohle je něco z mála co jsem vybrala a doufám, že se vám to líbilo ale beru na vědomí, že na x % mám jiný názor jako ostatní.
Napište co si o tom myslíte, co se líbilo nebo nelíbilo na článku nebo celé přehlídce.
Děkuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat